Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Klantendienst onbereikbaar

Ik zit met hetzelfde probleem als hierboven, ik zou graag mijn facturen willen raadplegen zodat ik deze kan betalen. Jammer genoeg is het na herhaaldelijke pogingen nog steeds niet gelukt om een "Hey account" aan te maken. Verschillende malen de klantendienst proberen contacteren via chat, krijg noo

Vraag

• 

Technische vraag

519

1

0

0

• Actie nieuwe abonnees

Wanneer komt er nog eens een 5EU korting actie? Dan schakel ik ook over

Vraag

• 

Promo

523

1

0

• Unable to chat and want to disable the out of bundle services

I'm unable to chat as the chat service button is not clicking. I don't want to have any out of bundle charges, how to disable them? How to reach out to customer service with the mentioned issues?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

645

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Geen internet door omschakeling Orange naar hey!

Dag allen, Ik weet niet of iemand het hier al eerder heeft meegemaakt, maar ik ben dus recent overgeschakeld van Orange naar hey! Men zou mijn internet 4/01 vanop afstand hebben overgeschakeld aangezien ik al bij Orange zat. De geplande afspraak was geannuleerd. Nu heeft Orange gisterenochtend mijn

Vraag

• 

Technische vraag

1.7K

2

0

• 1 account voor meerdere nummers

Beste, Ik geef het op als ik deze week geen antwoord krijg dan zet ik alle nummers over naar een andere provider. Ik ben al meer dan 1 week elke dag aan het proberen te chatten, maar daar komt 0,00000 reactie op of hulp. Hopelijk kan hier iemand mij helpen en anders zet ik alles over naar een andere

Vraag

• 

Technische vraag

1.7K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Belwaarde Orange prepaidkaart recupereren.

Hey, Ik heb ongeveer acht jaar geleden een tempo Giga prepaidkaart gekocht bij Orange, ik heb die eigenlijk altijd meer gebruikt om online te kunnen zijn, en niet om te bellen, waardoor er op deze kaart een mooi bedrag staat. Onlangs kwam ik toevallig uit op jullie website, en het aanbod staat mij a

Vraag

• 

Producten

1.5K

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K