Discussie
Geaccepteerde oplossing
2de simkaart
Hallo , heb momenteel een gsm-abonnement van 10,-€/maand bij Hey. Kocht recent een nieuwe tablet ; bij deze tablet is het mogelijk om middels een 2de nanosimkaart te plaatsen je dit linkt met je mobiel abonnement. Dat maakt dat je de data van je gsm op je tablet kunt gebruiken. Ik lees hier dat jull
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.4K
1
0
0
Korting factuur niet gekregen
Hey, Ik ben onlangs klant geworden bij hey. Ik koos het abonnement van 80GB voor €25. Maar aangezien ik jonger ben dan 26 jaar kreeg ik een korting van €5 waardoor dit uitkomt op €20. Ik heb mooi mijn rijksregisternummer hiervoor ingegeven. Nu krijg ik mijn eerste factuur en moet ik toch €25 betalen
Vraag
•
Technische vraag
1.1K
3
0
0
abonnement
kan ik vandaag een abonnement nemen dat ingaat op10/12/2023 aan de voorwaarden van nu
Vraag
•
Nieuwe structuur
503
1
0
0
abonnement dat later ingaat
kan ik vandaag een abonnement nemen dat ingaat op10/12/2023 aan de voorwaarden van nu zit in spanje ben terug voor 10/12/2023 en kan daar de simkaart niet ontvangen
Vraag
•
Nieuwe structuur
531
1
0
0
-5 eur for life Black Friday actie
Hey! Ik kon via de chat niemand bereiken dus probeer het nu via deze omweg. Ik heb nu iets meer dan een jaar geleden mijn abo gestart toen er een actie liep waarmee de eerste 2 jaar aan 10 eur ipv 15 eur waren voor 20 gig. Als ik op mijn product pagina ga kijken staat daar effectief dat de prijs in
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.2K
7
0
Aanvraag hey annuleren (inclusief nummerbehoud)
Ik wil mijn aanvraag om hey! te worden en nummeroverdracht annuleren, maar op de chat is men onbereikbaar. Kan iemand me hier helpen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
597
1
0
0