Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Behandeling van bestaande klanten

Ik stapte als nieuwe abonnee over naar Hey met liefst 3 telefoonnummers. Een paar dagen later komt de promo, dus voor mij zou dat 15 euro per maand verschil maken ! Als het om een korting voor de eerste maanden zou gaan voor nieuwe klanten zou ik er geen moeite mee hebben, maar het gaat om een "leve

Vraag

• 

Producten

2.1K

1

0

• Doorschakeling - nummer niet toegewezen

Een extern nummer staat doorgeschakeld naar mijn GSM nummer. Vroeger (andere provider) belde soms dat nummer zelf om te controleren of de doorschakeling nog werkt. Als dat zo was kwam ik op mijn voicemail terecht. Bij hey! krijg ik de boodschap dat het nummer niet is toegekend... Dat klinkt toch als

Vraag

• 

Nieuwe structuur

583

1

0

• chat client werkt niet op Firefox

Hallo, Als je onderaan de pagina op "Chat met ons" klikt in Firefox, gebeurd er niets. Op chrome opent het gewoon een popup zoals verwacht. Mvg

Vraag

• 

Technische vraag

523

1

0

• Stopzetten contract

Beste Na de 4de poging tot stopzetting van mijn contract met bevestiging van jullie chatmedewerkers, blijf ik facturen krijgen! Graag wens ik eindelijk van jullie gestalk vanaf te geraken en wens dan ook een finale bevestiging dat mijn contract is afgesloten! Zo niet, overweeg ik zeer sterk juridisc

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.1K

4

0

0

• Vergeet niet de juiste oplossing te kiezen :)

Hallo allemaal, Ik ben terug om jullie eraan te herinneren hoe belangrijk het is om de juiste oplossingen te kiezen. Door de juiste oplossing te valideren, help je andere leden die hetzelfde probleem ervaren als jij. 🙂 Neem gerust een kijkje in dit artikel voor een betere begrip 😉 Tot ziens, Rizla

Vraag

• 

Nieuwe structuur

357

0

0

• My Hey account

Beste Ik heb al herhaaldelijke keren geprobeerd om de klantendienst via chat te contacteren, krijg steeds geen gehoor. Ik zou namelijk graag mijn facturen willen raadplegen, dit kan blijkbaar enkel via het "MyHey account". Het vervelende is nu namelijk dat ik geen account krijg aangemaakt. Graag zou

Vraag

• 

Nieuwe structuur

713

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K