Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Promo Een niet te missen promo van -5 € for life op je gsm-abonnement

Ik heb een abonnement van 15 euro. 20GB+20 GB en onbeperkt bellen en sms,en Kan ik overtsappen naar : Een niet te missen promo van -5 € for life op je gsm-abonnement

Vraag

• 

Nieuwe structuur

746

1

0

• Geaccepteerde oplossing

bellen vanuit het buitenland of van Belgie naar Nedeland bellen.

hallo, Wie kan daar aan uit. Ik dus niet meer. de ene keer wel betalen de andere keer niet. wat is hier het verschil? ik bel zelf vanuit Spanje naar België,Nederland,Duitsland ook wordt ik opgebeld door mensen vanuit Nederland,Duitsland in het totaal + 5 u en ik moet niets betalen, Daarna bel ik van

Vraag

• 

Technische vraag

1.1K

2

0

Contact nemen met de helpdesk

Hallo, Er is iets mis gegaan met de activatie van mijn sim-kaart. Ik krijg een bericht zowel via mail als sms dat ik moet bellen naar een nr. maar dat blijkt de klantendienst van Orange te zijn en daar kunnen ze me dus niet helpen. Op de chat krijg ik ook geen gehoor. Het enige wat ik moet doen is e

Vraag

• 

Technische vraag

2.6K

3

0

0

• Activatie sim-kaart

Hallo, Ik heb op 21/11/2023 een abo besteld (20G black friday actie) met nr.overdracht. ik heb daarbij per ongeluk het verkeerde simkaartnr. doorgegeven; Op 22/11 krijg ik een mail dat ze mijn tel.nr. niet kunnen overzetten omdat mijn simnr niet juist is. Ik moet bellen naar 0800 35 330 om dit in or

Vraag

• 

Technische vraag

834

2

0

0

-5 eur for life Black Friday actie

In "hey! 20 GB in detail" - "hey! boost" informatie staat inderdaad "15 €/maand" Volgens "Black Friday Aanbod / -5 € for life op je gsm-abonnement / En met de hey! boost verdubbel je je data, zonder dat de prijs verandert" zou dat toch "10 €/maand" dienen te zijn? Loopt die Black Friday promo nu t/m

Vraag

• 

Producten

1.4K

1

0

0

• Activatie van simkaart Lukt niet

Beste Naar activatie van mijn simkaart kreeg ik op mijn pc 'activatie ingevoerd ' Echter ik krijg geen mail aan dat dit in orde is gevolg: ik kan geen account maken bij hey , gsm nr NIET actief ' meldt het systeem. Buitenhuis geraak ik niet op 4G meer. Graag een vlugge oplossing. Anders denk ik dat

Vraag

• 

Technische vraag

666

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K