Discussie
Geaccepteerde oplossing
Fout bij registratie
Wegens een foutje bij het aanmelden werd ik aangeraden kontakt op te nemen met 080035330,daar werd me gezegd kontakt op te nemen met de HEY site. Gelieve kontakt op te nemen aub,
Vraag
•
Technische vraag
1.4K
1
0
Simkaart niet ontvangen - Geen reactie in de chat.
Beste, Heb op 24/11 twee simkaarten besteld. Nr 1 -> Na meerdere bevestigingsmails was hij enkele dagen later netjes in de post. Deze is sinds vandaag nu ook geactiveerd. Nr 2 -> 1x bevestiging van de order, daarna geen bevestiging dat hij opgestuurd werd. Wacht nog steeds. Gisteren heb ik 6uur in d
Vraag
•
Producten
711
1
0
Simkaart niet ontvangen
Beste, Ik bestelde vorige week zondag (3.12.2023) mijn nieuwe abonnement en ik heb de dag van vandaag nog steeds geen simkaart ontvangen. Wat moet ik nu doen, mijn oud abonnement verloopt bijna! Mvg.
Vraag
•
Nieuwe structuur
501
1
0
Simkaart niet ontvangen
Beste, Ik bestelde vorige week zondag (3.12.2023) mijn nieuwe abonnement en ik heb de dag van vandaag nog steeds geen simkaart ontvangen. Wat moet ik nu doen, mijn oud abonnement verloopt bijna! Mvg.
Vraag
•
Nieuwe structuur
560
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
klant worden
Beste, ik wil graag klant worden. ik heb de bevestiging mail gekregen so far so good dus. vandaag krijg ik een sms om mijn klant nummer door te bellen via orange om mijn overdracht te voltooien. ik zit bij proximus pay& go dan heb je geen klantnummer. wat doe ik nu? mvg JD
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.6K
3
0