Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geen netwerk na nummeroverdracht

Ik heb mijn simkaart ontvangen, geactiveerd via de website en vandaag (24h), viel mijn netwerk weg van mijn vorige provider (undo). Echter als ik de Hey telecom simkaart insteek en activeer heb ik geen netwerk. (al gedurende 3 uur) Ik ben dus onbereikbaar op dit ogenblik. Volgens Undo is mijn abonne

Vraag

• 

Activatie

1.5K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Thread rond visual voicemail verdwenen?

Zou het kunnen dat het ideeën-gedeelte van het forum verdwenen is, en daarmee ook de thread rond visual voicemail? Kunnen we een nieuwe update krijgt ivm timing implementatie van deze feature?

Vraag

• 

Opties en diensten

2.6K

1

0

0

Niet duidelijk

Als nieuwe klant zou ik graag wat meer informatie willen over het abonnement: "hey! 20 GB boost : 40 GB" Wij zijn nogal veel in het Groot Hertogdom Luxemburg. In een popup bij het kopje "België + Roaming EU" staat te lezen: "Je abonnement voor gebruik in België en oproepen en sms/mms-berichten die j

Vraag

• 

Abonnement

1K

3

0

Niemand reageerd

Op de website is al heel de week niemand bereikbaar. Je krijgt zelfs een error blad als je my hey wilt inloggen op de website. In mijn vorige bericht had ik gemeld dat ik plots 20 GB kwijt was. Na 4 dagen 6 a 7 keren per dag te proberen had ik eindelijk iemand te pakken. Er werd een dossier opgestel

Vraag

• 

Abonnement

644

1

0

0

Sim kaart activatie werkt niet

Ik heb een simkaart ontvangen maar als ik deze op https://www.heytelecom.be/nl/simactivation probeer te activeren dan krijg ik de melding "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? " Ik ben zeker dat de ingevulde informatie overeenkomt. Ik was op

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1K

1

0

Werkt de HEY! SIM kaart met mijn Orange Flybox?

Ik ben al +25 jaar klant bij Orange, ook voor mobiel internet via de Orange Flybox 4G (dit is een modem waar je een SIM kaart moet insteken). Mijn vraag is: gaat mijn 4G modem ook werken met de SIM kaart van Hey! Telecom? Omdat ze ook gebruik maken van hetzelfde Orange netwerk. Dit zou ik eerst zeke

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.6K

3

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K