Discussie
sim card activatie werkt niet , net als klantendienst
Sim card activatie error. al twee weken klantendienst proberen contacteren zonder enig antwoord, geen mail addres , geen telefoonnummer …is dit wel een echte firma?
Vraag
•
Activatie
645
2
0
0
Verbruikgegevens
Verbruikgegevens in de app geven twee maand aan in plaats van één maand
Vraag
•
Abonnement
569
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
App verkeerd
De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.
Vraag
•
Abonnement
1.4K
4
0
Meerdere keren per dag geen internet, geen netwerk. Onwerkbaar.
Beste Hey Telecom, Ik ben een aantal manden terug overgestapt van Orange naar Hey Telecom. Oorspronkelijk dacht ik, "bijna dezelfde provider, dus bijna dezelfde diensten" dus waarom niet. Aanvankelijk ging alles heel vlot. Mijn 2 gsm nummers werden volledig digitaal overgenomen zonder tussenkomst va
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.4K
3
0
0
MMI-code en geen verbinding
Hallo, ik ben nieuwe klant. Wanneer ik mijn wachttijd wil aanpassen vooraleer het overgaat naar Voicemail, krijg ik telkens een bericht dat MMI-code niet correct is en eer geen verbinding is. Met jullie chat komt er ook geen oplossing. Graag een succesvolle oplossing. Mvg José
Vraag
•
Nieuwe structuur
454
1
0
0
Al 2 dagen zonder telefonie en net klant
Hallo, ik stapte gistermiddag over van Orange naar Hey, tot mijn spijt… want nu kan ik al twee dagen niet bellen of sms’en of deze ontvangen. ik nam een pakket voor internet en een pakket voor onbeperkt bellen en sms’en met 50GB data… mijn data werkt, maar mijn telefoonnummer lijkt niet te werken (o
Vraag
•
Nieuwe structuur
497
1
0
0