Discussie
Internet Thuis
hallo, gisteren op 10/09/24 overstap van Orange naar Hey voor internet thuis, gsm's waren al gebeurt zonder probleem. Voor het internet ligt dat iets anders, om 10 uur viel internet door Orange weg en na max 2 uur normaal Hey, je zou denken zelfde firma, geen probleem, intussen 20 uur later nog alti
Vraag
•
Nieuwe structuur
392
1
0
0
afspraak instalatie internet verzetten
Ik wil mijn afspraak voor het installeren van internet verzetten. Persoonlijke code ingegeven en dan kan je datum aanpassen maar uur selecteren gaat niet. zie ik iets over het hoofd ?
Vraag
•
Nieuwe structuur
407
1
0
0
Beschikbare opties voor signaalversterking (Wifi) (zoals Powerline)?
Hoi, Vandaag zijn wij voor ons internet aangesloten bij Telenet, maar we denken erover om over te stappen naar Hey!. De enige bezorgheid die we hierover hebben is dat onze modem in onze garage/kelder staat en we zelf op de 2e verdieping wonen en ook thuiswerken (10m hoger). Bij Telentet hebben we vo
Vraag
•
Nieuwe structuur
1K
2
0
0
Mobiel netwerk
Met goed nieuws beginnen ,we draaien op een zeer degelijk mobiel netwerk Dat van Orange Als technicus ben ik daar trots op Deel jullie bevindingen !!
Vraag
•
Technische vraag
739
1
0
TV-Gids
Bestaat er voor Hey! een TV-Gids app analoog aan de Orange app, waar je snel een overzicht hebt van wat er op TV speelt? Met de overstap van Orange naar Hey! is mijn Orange app ook (begrijpelijk) uitgeschakeld.
Vraag
•
Opties en diensten
549
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Bestelling overstap internet niet in te vullen zoals gewenst
We wensen heel graag over te schakelen maar het bestelproces voor "hey! Internet" vlot niet helemaal: Base zit niet in de lijst bij "huidige operator" en kan evenmin ingegeven worden in een vrij veld. Moet hier dan Telenet gekozen worden? Gaat dat dan goed komen met de Easy Switch ID en het klantnum
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.5K
2
0
0