Discussie
gsm abonnement
HELLEP ,HELLEP...... help natuurlijk,!! overgestapt van Orange naar Hey ,dat heeft MAAR 1 maand geduurd . Ferm he, om SNEL internet te hebben. Nu probeer ik enkel mijn GSM nog om te zetten wat ik OOK 1 maand geleden had gevraagd. Precies heeeel moeilijk! HEY chat, is onbegonnen werk, geen antwoord.
Vraag
•
Abonnement
389
1
0
0
"Easy switch" alles behalve "easy" + totaal geen support (internet)
Beste, Ik probeer het dan maar via dit kanaal, hopelijk meer response: Sinds enkele weken ben ik na 20+ jaar klant bij Mobi/Orange overgestapt naar Hey, zowel voor mobiel als internet. Mijn mobiel abonnement blijkt correct overgeschakeld te zijn. Mijn internet is rampzalig momenteel. Sinds Augustus
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wie weet het
Volgens mijn app heb ik 0 GB inbegrepen buiten België. Terwijl mijn abonnement zegt 40 GB in België en Europa?
Vraag
•
Abonnement
712
1
0
0
Tariefplan
Ik ben sindskort klant en koos voor het gsm abonnement van 9 euro. 10 gb internet + 10 gb internet for life. Helaas stel ik vast in mijn account dat ik slechts 10 gb internet heb ipv de beloofde 20 gb
Vraag
•
Nieuwe structuur
894
3
0
0
Tariefplan
Ik ben sindskort klant en koos voor het gsm abonnement van 9 euro. 10 gb internet + 10 gb internet for life. Helaas stel ik vast in mijn account dat ik slechts 10 gb internet heb ipv de beloofde 20 gb.
Vraag
•
Nieuwe structuur
355
1
0
0
Bellen via WiFi
Hallo, Sinds kort kunnen mijn vriendin en ik (beide Hey Telecom klanten) geen gebruik meer maken van "Bellen over WiFi", terwijl we dit in het verleden wel zonder enig probleem konden gebruiken. "Bellen over WiFi" staat actief in onze instellingen, maar als het gewone 4/5G netwerk weg valt hebben we
Vraag
•
Technische vraag
948
5
0