Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• 2x Internet bij "mijn producten" op de hey website

Ze hebben vandaag Hey Internet komen installeren bij mij thuis. Op de website van Hey in het overzicht met producten krijg ik echter 2x het internet te zien, wellicht is éen daarvan (die zonder contractstartdatum en 39€/maand) een overblijfsel van een mislukte installatie in het verleden, kan deze v

Vraag

• 

Klantenzone

2.5K

1

0

• Kan adres niet wijzigen via de app

Beste, Ik zou graag mijn facturatieadres wijzigen van mijn account. Als ik dit via de app of online klantenzone probeer te doen krijg ik deze foutcode: Annulering van je registratie Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren (Voor het development team: de API geeft een 404) De klan

Vraag

• 

Klantenzone

1.1K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Installatiekosten terugvorderen bij overstappen naar Hey!

Beste, In augustus ben ik overgestapt naar Orange. Er was toen een promotie van verminderd tarief en geen installatiekosten. Nu leer ik dat er bij Hey! momenteel nog een betere promotie geldt (lifetime 10€ korting) en zou willen overstappen. Nu vraag ik me af wat Orange dan zal doen met de installat

Vraag

• 

Nieuwe structuur

676

2

0

• overschakelen van Telenet

Ik sta op het punt om over te schakelen van Telenet naar Hey maar zo veel negatieve reacties doen mij aarzelen. Ik zie geen positieve reacties dus ik twijfel

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.7K

3

0

0

contact met Hey

Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met de klantendienst van 'Hey'? Ik vind geen klachtenformulier terug, geen telefoon nummer of e-mail adres, geen adres waarop ik een brief kan sturen.... enkel een chatbox waar geen reactie komt.... Thanks!

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4.3K

2

tarief upgrade en niks werkt nog

kan iemand mn mobiele data weer activeren? alles werkte prima tot ik upgrade naar L... krijg niemand te horen via chat

Vraag

• 

Technische vraag

608

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K