Discussie
Ontdek Vossy Gamer!
Hallo, Vandaag zetten we @VossyGamer in de spotlight ! 🙂 Wat vind je zo leuk aan de Community? Ik vind het leuk dat hey! een jonge provider is, die de enige provider is die echte 'stunts' doet (op vlak van grote aantallen GB, voor lage prijzen) en vernieuwend is. Ik vind het tof dat (potentiële) kl
Vraag
•
Nieuwe structuur
437
1
0
Geaccepteerde oplossing
Verbruik internet
Dag iedereen. Ik heb volgende vraag. Kan iemand zijn verbruik zien (internet)? Ik weet wel dat we ongelimiteerd internet hebben maar soms is het wel eens interessant om te weten wat we verbruikt hebben op een maand. Op dit moment zie ik 0GB staan bij mij verbruiksgegevens in de hey mobile app. Ik zi
Vraag
•
Technische vraag
1K
2
0
0
hey! internet
Op 29 september heb ik een internetabonnement voor een vriend afgesloten voor €29 per maand for life. Dit viel nog binnen de promotieperiode die eindigde aan het einde van september. In het contract dat hij een week na de bestelling per e-mail heeft ontvangen, wordt de €10 kortingspromotie echter ni
Vraag
•
Nieuwe structuur
989
2
0
0
Verbruik buiten abonnement
Volgens mijn gedetailleerde factuur heb ik 818 MB data gebruikt in de categorie "Mobiele internetverbindingen en/of multimedia in het buitenland". Wat mij 5 EUR extra heeft gekost bovenop mijn abonnement. Het is mij echter niet duidelijk waar deze kost vandaan komt. Het is wel zo dat ik in de factur
Vraag
•
Nieuwe structuur
732
3
0
0
Overschakeling van mobile orange prepaid naar mobile hey abonnement
ik ben overgeschakeld van mobiele orange prepaid naar Hey mobille S met behoud van huidig nummer. Na 2 uur een mailtje gehad dat de aanvraag is orde was. Maar nu heb ik geen mobiel netwerk , niet bij Hey en niet bij Orange. Ik heb ook geen sms ontvangen om te activeren. Bij de helpdesk reageert niem
Vraag
•
Abonnement
824
2
0