Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Promotie 10 euro korting niet toegepast

Nog iemand een probleem met de promotie internet van 10 euro korting voor 12 maand? Ik kreeg reclame op een website dat ik 10 euro korting voor 12 maanden kreeg. Mijn gegevens ingevuld en mail gekregen met bestelling die 10 euro voor 12 maanden vermeld. Als ik contract krijg staat daar 3 maanden. Ge

Vraag

• 

Nieuwe structuur

418

1

0

0

• Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn. Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige maand. Dus ja, je bent net overgestapt naar ons n

Vraag

• 

Factuur

676

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

E-sim overzetten van orange naar Hey

Goedendag aangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier post ik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummers bij hetzelde zitten aangezien Hey ook orange i

Vraag

• 

Technische vraag

2K

4

• 12 mnd €10 korting geadverteerd, echter maar 3 mnd op contract vermeld

Na 5 pogingen op 5 dagen, geen enkele reactie via de chat. Ik probeer het hier maar eens. Aangemeld voor internet bij Hey vanwege een aanbieding, 12 maand lang €10 korting. Elke dag laat mijn google news feed deze aanbieding zien, vandaag ook weer. Geopend, gelezen, aangemeld en monteur ingepland vo

Vraag

• 

Promo

3K

1

0

• Activatie simkaart gaat niet

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wil deze activeren via jullie website. Ik geef het simkaartnummer correct in en een correct emailadres. Iedere opnieuw krijg ik echter een foutboodschap: "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?". Ik cont

Vraag

• 

Activatie

381

1

0

0

• Geen simkaart ontvangen na 2 weken

Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet

Vraag

• 

Nieuwe structuur

904

6

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten