Discussie
Even iets over de klantenservice
Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we op dit moment veel verzoeken tegelijk. We vinden
Vraag
•
Abonnement
1.2K
6
0
Overgestapt naar andere provider voor gsm, internet in MyHey niet meer zichtbaar
Ik had tot voor kort zowel gsm abonnement als vast internet. Ik ben voor mijn gsm overgeschakeld naar een andere provider maar voor het internet thuis ben ik bij Hey gebleven. Echter, als ik inlog op MyHey, krijg ik foutmelding: "sorry! we kunnen je verbruik momenteel niet tonen". Mijn internet abon
Vraag
•
Internet
930
5
0
0
Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!
Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen 😊. We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden 😉. Geen paniek onze teams werken hard aan een oplossing
Vraag
•
Abonnement
1.1K
0
0
Geaccepteerde oplossing
Fout op factuur - klantendienst onbereikbaar via chat
Hoi, Gisteren (18/12/2024) ontving ik een nieuwe HEY factuur waarop er kosten worden aangerekend voor een "gemiste afspraak". Aangezien ik in de periode 11/11/2024 - 10/12/2024 helemaal geen afspraak heb gemaakt (laat staan een afspraak gemist) zou ik dit dus graag laten rechtzetten. Jammer genoeg i
Vraag
•
Factuur
506
1
0
0
kortingen / actie's bij andere winkels
ik kwam bij hey deze website tegen met kortingen enzo op andere winkels https://heytelecom.izify.com/ weet iemand iets meer? @Rizlaine @VossyGamer
Vraag
•
Promo
427
2
0
0
2 gsm nummers op 1account
Hallo, Ik heb 2 gsm nummers op 1account, maar in de app zie ik er maar 1 staan, dus kan ik de andere niet controleren. Op de chat moet ik niet wachten ,want daar kom toch niks uit, zo dood als wat. Kan iemand mij helpen Vrg
Vraag
•
App My hey!
331
1
0
0