Discussie
Gedetailleerd verbruik.
Gisteren bericht ontvangen dat ik ineens(!) €60 euro boven mijn abonnement verbruikt had. Zomaar 395 GB e tra terwijl ik er normaal amper 10 gebruik. Kunnen 10 minuutjes Zwitserland dit enorme verschil verklaren? Details hiervan kan ik op MyHey! niet vinden. Na een uur telefonisch contact proberen t
Vraag
•
Nieuwe structuur
936
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
hey! mobileL abonnement i.c.m. Orange Flybox.
Hey, ik ben momenteel “Easy Internet@Home” (Flybox router met SIM kaart) abonnee bij Orange. Ik heb dit abonnement stopgezet omdat ik een 3-tal maanden in het buitenland zal verblijven. Bij mijn terugkomst, begin april 2025, wens ik een “hey! mobileL” abonnement te nemen. Nu de vraag: kan ik bij dit
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.1K
1
0
0
niet zo tevreden na overstap
Ik ben op 19 december overgestapt maar kan geen smssen meer ontvangen en dat probleem geraakt precies niet opgelost !
Vraag
•
Nieuwe structuur
192
1
0
0
Support webpagina: incorrecte link naar internationale roaming tarieven PDF
Beste, Op deze interne support pagina staat: > Als je buiten je forfait gaat of als je naar een land reist buiten de EU betaal je een specifiek tarief. Hier vind je de link ... Echter deze link:: Refereert naar een totaal ander document (landcode + lokale nummers die je niet kan bellen)Is in het Fra
Vraag
•
In het buitenland
391
2
0
Kan mijn abonnement niet wijzigen
Hallo Al een paar weken probeer ik mijn één van mijn abonnementen te wijzigen zonder success. Ik krijg geen melding maar zowieso kan ik op de "developer tools" het volgende bericht kijken: Access to XMLHttpRequest at 'https://api.heytelecom.be/api/bff/tariffplan/v1/tariffplan?lang=nl&include=field_p
Vraag
•
Nieuwe structuur
770
3
0
0
Activatie simkaart (overzetting bestaand nummer)
Hallo, Ik heb deze morgen mijn Hey-simkaart ontvangen en onmiddelijk geactiveerd. Ik zie bij mijn telefooninstellingen bij simkaarten Orange internet (mworld.be) staan. Ik heb wel geen bereik (enkel noodoproepen). Klopt dit en hoelang duurt het voor ik bereikbaar ben?
Vraag
•
Nieuwe structuur
786
2
0
0