Discussie
Geaccepteerde oplossing
Geen data/4G meer bij overgang van Orange naar hey!
Zondagavond overgestapt van Orange naar Hey voor 2 GSM nummers en vast internet. Maandag rond 11u is de GSM overgezet. Sindsdien werkt data/4G niet op minstens 1 van de 2 telefoons. Het 4G icoontje verschijnt en verdwijnt continu. Ik heb gebeld naar het nummer van Hey en daar vertelt men mij dat vee
Vraag
•
Nieuwe structuur
1K
3
0
0
Oude promo/niet correcte prijzen nog te vinden op pagina...
Tijdens mijn (vergeefse) pogingen om online antwoorden te vinden kwam ik toevallig deze paginas tegen met oude prijzen/promoties (onderaan de pagina). Als je doorklikt krijg je de juiste prijzen, maar echt klantvriendelijk is het niet vind ik : https://www.heytelecom.be/nl/waarom-hey Zelfde probleem
Vraag
•
Promo
363
1
0
abonement en klantendienst
slechtste provider tot en met je kunt niks doen simkaart activeren is een mirakel, klantendienst is een ramp wachten op het chat ik weet niet hoelang soms komt zelfs niemand opdagen.je moet hell moeite doen vanaf te geraken ook nog in het midden van Europa zoiets bestaat gewoon is een scandaal.Hoe k
Vraag
•
Nieuwe structuur
772
2
0
0
Hey Klanten dienst
slechtste klanten dienst ooit,je kunt enkel contacteren via chat als je iemand krijg of heel lang wachten tot iemand komt opdagen ik snap niet hoe deze overheid toelaat0.Minimum wacht tijd 20 minuten loopt tot een uur of helemaal niet. Abonement stop gezet via easy switch ze laten gewoon actief en s
Vraag
•
Nieuwe structuur
238
2
0
0
Simkaarten niet te activeren
Hallo Hey team, Heb op 11.12 4 nieuwe simkaarten ontvangen en op 18.12 heb ik deze proberen te activeren. Het werkt niet, na meerdere keren te bellen naar de klantendienst en uren te moeten wachten aan de telefoon is mij op 23.12 beloofd dat het binnen de 4! dagen ging opgelost worden... 26.12 verva
Vraag
•
Nieuwe structuur
505
3
0
Oplossing: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking"
Hey, Kom je de melding tegen: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking" bij het wijzigen van een abonnement? Geen zorgen, je bent niet de enige! Dit is een veelvoorkomend 'probleem', en ik deel bij deze graag de oplossing. De oorzaak: Je kunt een abonnement alleen wijzigen via he
Vraag
•
Klantenzone
743
0
0