Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking.

Hoi, vandaag de mail aangekregen van de nieuwe tarieven/datalimiet. Voor een aantal gezinsleden lijkt het intressant om te wisselen van abbo. Zo eenvoudig als het lijkt en wordt voorgesteld in de mail is het blijkbaar niet. Telkens als ik een abonnement wil wisselen krijg ik volgende melding "De sma

Vraag

• 

Nieuwe structuur

761

5

0

• Data in de EU ineens betalend ?

Goedemorgen allemaal, Allereerst: mijn appli heeft zichzelf geupdate en blijkbaar hebben mijn zoon en ik sinds vandaag er een pak data bij. Waarvoor dank, Hey ! Desalniettemin zijn de kleine lettertjes ineens veranderd. Als je naar de (nieuwe) abonnementenpagina gaat en je klikt op Hey! S of Hey! M

Vraag

• 

Internet 

2.1K

4

0

• Geen account kunnen aanmaken

Ik probeer een account aan te maken, maar wanneer ik m´n wachtwoord moet ingeven, krijg ik meteen de boodschap dat het format niet juist is... Ik geef 2x hetzelfde (sterke) ww in, maar de bevestigingsbalk wordt niet blauw (blijft grijs) Wat doe ik mis?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

202

0

0

0

• Voorstel klantenservice via email

Beste Hey! liefhebbers, Ik weet dat hey zich focust op goedkope prijzen en daarom telefonisch niet te bereiken is. Daarom mijn voorstel: Klantenservice bereikbaar maken via mail. In mijn ogen heeft dit enkele voordelen. 1) De minder dringende vragen kunnen op deze manier behandeld worden. 2) Wachtti

Vraag

• 

Nieuwe structuur

798

1

0

• Kan Hey App niet openen.

Ik heb net de Hey App uit de android store geïnstalleerd maar wanneer ik die wil openen blijft die hangen bij het rode opstartscherm. Dus ik zie enkel een rood scherm met het HEY symbool erop. Kan iemand helpen om verder te gaan en mijn account te zien?

Vraag

• 

App My hey! 

490

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Easy Switch voor mobiel abonnement verplicht of niet?

Hallo, Ik ben al klant bij Hey! telecom met vast internet en één mobiel abonnement. Binnenkort had ik graag nog een mobiel abonnement 'verhuist' naar Hey! telecom. Bij de virtuele provider (die enkel mobiele abonnementen aanbied) waar mijn tweede mobiel nr aktief is , vind ik nergens een Easy Switch

Vraag

• 

Abonnement

673

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten