Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Hey Klanten dienst

slechtste klanten dienst ooit,je kunt enkel contacteren via chat als je iemand krijg of heel lang wachten tot iemand komt opdagen ik snap niet hoe deze overheid toelaat0.Minimum wacht tijd 20 minuten loopt tot een uur of helemaal niet. Abonement stop gezet via easy switch ze laten gewoon actief en s

Vraag

• 

Nieuwe structuur

256

2

0

0

• Simkaarten niet te activeren

Hallo Hey team, Heb op 11.12 4 nieuwe simkaarten ontvangen en op 18.12 heb ik deze proberen te activeren. Het werkt niet, na meerdere keren te bellen naar de klantendienst en uren te moeten wachten aan de telefoon is mij op 23.12 beloofd dat het binnen de 4! dagen ging opgelost worden... 26.12 verva

Vraag

• 

Nieuwe structuur

525

3

0

• Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we op dit moment veel verzoeken tegelijk. We vinden

Vraag

• 

Abonnement

1.2K

6

0

• Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen 😊. We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden 😉. Geen paniek onze teams werken hard aan een oplossing

Vraag

• 

Abonnement

1.1K

0

0

• kortingen / actie's bij andere winkels

ik kwam bij hey deze website tegen met kortingen enzo op andere winkels https://heytelecom.izify.com/ weet iemand iets meer? @Rizlaine @VossyGamer

Vraag

• 

Promo

438

2

0

0

• De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking.

Hoi, vandaag de mail aangekregen van de nieuwe tarieven/datalimiet. Voor een aantal gezinsleden lijkt het intressant om te wisselen van abbo. Zo eenvoudig als het lijkt en wordt voorgesteld in de mail is het blijkbaar niet. Telkens als ik een abonnement wil wisselen krijg ik volgende melding "De sma

Vraag

• 

Nieuwe structuur

805

5

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K