Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Tot/Jusque 14GB-14€

Ik heb vandaag een Tempo-simkaart van €10 gekocht. Maar aanvankelijk moest er een pakket van 9 GB internet worden geactiveerd voor €10. Bij een volgende opwaardering van €14 zou ik 14 GB internet krijgen. Nu lijkt het erop dat het pakket niet is geactiveerd. Kunt u me vertellen of er een speciale ma

Vraag

• 

Activatie

355

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Paswoord wijzigen

Ik wil het door Hey gegeven simkaart paswoord wijzigen (4 cijfers) in mijn eigen 4 cijfers code. Volgens de Orange medewerker moet dit minstens 8 verschillende tekens zijn. Niet bepaald handig. Bovendien bleek dat toch niet te werken. Hey wilde het niet aanvaarden. Waar zit het probleem?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

683

3

0

0

• maakt hey telecom gebruik van de silligence modem?

Ik overweeg de overstap naar hey telecom: ik wil weten of er gebruik gemaakt wordt van de silligence modem van orange? Hierin zit de bridge functie die toelaat om een eigen wifi router op te zetten.

Vraag

• 

Technische vraag

1.3K

2

0

0

• Klantendienst? KlantenONdienst

Al enkele weken wil ik de klantendienst bereiken. Ik kan het nog begrijpen dat ze niet binnen de 5min kunnen antwoorden. Maar na enkele uren nog steeds geen antwoord? ONBEGRIJPELIJK. De hele dag ben je bezig met het refreshen van de chat, om er zeker van te zijn dat je die ene “goededag” zeker niet

Vraag

• 

Nieuwe structuur

218

0

0

0

• Hey app installeren buiten België

Ik had problemen met de weergave van mijn abonnement in de app en wilde die daarom verwijderen en herinstalleren. Na verwijderen bleek, dat de app niet voorkomt in Play. Ik vraag me af of dat komt omdat ik in het buitenland ben. Heeft iemand daar ervaring mee?

Vraag

• 

In het buitenland

309

1

0

0

• Verkeerde factuur en chat werkt niet?

Hallo, Ik ontving mijn eerste factuur voor internet en ondanks de belofte van gratis installatie is deze wel aangerekend. Na een aantal dagen proberen via de chat is niemand vast te krijgen. Zijn er andere manieren om iemand vast te krijgen die dat kan verduidelijken of aanpassen? Er staat dat er co

Vraag

• 

Nieuwe structuur

447

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten