Discussie
Geaccepteerde oplossing
Betalingsherinnering. Domiciliëring ineens verdwenen
Dag allemaal, Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Hey. De app werkt nog steeds niet helemaal, maar ik ben nog niet in het zak gezet. Helaas... de eerste Proximus-achtige frats heeft zich aangediend. Ik kreeg afgelopen week ineens een SMS "hey! 0 Oeps: je hebt een openstaand bedrag van 11 eur
Vraag
•
Factuur
773
1
0
Verbruik buiten abonnement
Volgens mijn gedetailleerde factuur heb ik 818 MB data gebruikt in de categorie "Mobiele internetverbindingen en/of multimedia in het buitenland". Wat mij 5 EUR extra heeft gekost bovenop mijn abonnement. Het is mij echter niet duidelijk waar deze kost vandaan komt. Het is wel zo dat ik in de factur
Vraag
•
Nieuwe structuur
685
3
0
0
Overschakeling van mobile orange prepaid naar mobile hey abonnement
ik ben overgeschakeld van mobiele orange prepaid naar Hey mobille S met behoud van huidig nummer. Na 2 uur een mailtje gehad dat de aanvraag is orde was. Maar nu heb ik geen mobiel netwerk , niet bij Hey en niet bij Orange. Ik heb ook geen sms ontvangen om te activeren. Bij de helpdesk reageert niem
Vraag
•
Abonnement
784
2
0
Account MyHey maken voor een nieuwe internet klant?
Ik kan nu geen account aanmaken. een internetabonnement. Op de dag dat de sub werd geactiveerd ontving ik een mail "jouw activatiecode voor Mijn hé!". In de mail staat een 8-cijferige code die u kunt gebruiken. Wanneer ik probeer een . account vraagt de site mij om mijn easyswitch ID. zodra ik dit
Vraag
•
Internet
590
2
0
0
2 contracten internet in klantzone
Hallo, Heb hey internet contract afgesloten eind september met de promo for life ( 10 euro korting staat vermeld in contract) gisteren 4 oktober krijg ik mail dat contract geannuleerd is en daarna mail met nieuw contract met andere contract nummer ( zonder vermelding van de 10 euro korting for life)
Vraag
•
Klantenzone
3.6K
1
0