Discussie
Geaccepteerde oplossing
Aanpassing abonemment
Ik betaal 14 euro voor een abonnement voor Mobile L. Er is nu echter een promotie waarbij hetzelfde abonnement volgens de beschrijving maar 11 euro kost voor de volledige duurtijd van het abonnement. Ik wil als bestaande klant dus graag gebruik maken van deze promotie en vind het eigenlijk not done
Vraag
•
Producten
93
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Nieuw abonnement
Hallo, ik heb op 4 juli 2 simkaarten besteld, maar deze zijn nog niet toegekomen. Dinsdag ook een mailtje gestuurd, maar zonder antwoord… Hoe kan ik mijn simkaarten verkrijgen? groeten
Vraag
•
Abonnement
78
2
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Combinatie Hey! internet en orange TV-box
Wanneer ik overstap van Orange naar Hey! kan ik dan mijn TV-abonnement en TV-box van Orange behouden voor 20€? Krijg ik dan 2 facturen van orange en van Hey! of komt dit op 1 factuur?
Vraag
•
Opties en diensten
72
2
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Bestel bevestiging maar geen nieuwe mails
Ik heb op 24/06 een bestelling gedaan voor een internet abonnement en hiervoor een bevestiging gehad. Maar sinds dien niets meer geen mogelijkheid om een account te maken geen info waneer installatie gaat gebeuren niets. Ik probeerde de chat bot te gebruiken maar die stuurde mij door naar de klanten
Vraag
•
Abonnement
107
2
0
Officiële oplossing
Facturatie periode
Hey ! Factuur nr: 09698340626 Periode factuur : 13/05/2026 - 12/06/2026 De aanrekening van de producten is correct. Echter de periode waarop de factuur spreekt niet, op 13/05/26 werd er geen enkel product geactiveerd. Internet aansluiting werd door jullie pas uitgevoerd op 22/05/2026. Alle 3 de SIM
Vraag
•
Activatie
96
3
0