Discussie
SIMkaart niet ontvangen
Ondertussen al ferm beklaagd dat ik voor mijn moeder overstap op hey. Vijf dagen geleden simkaart besteld. Nog steeds geen verzendbevestiging of simkaart te zien. contact opnemen via whatsapp of chat is nutteloos. Na uren nog steeds geen reactie. Zij zit nu bij proximus en ik denk eraan naar base ov
Vraag
•
Activatie
155
2
0
Geaccepteerde oplossing
Twee internet abonnementen op 1 klantnummer
Ik heb twee internet abonnementen. Eentje staat op onze naam, privé. De andere op onze vennootschap. Beide internet abonnementen dienen echter op onze vennootschap te staan, dus twee internet abonnementen op hetzelfde klantnummer. Zo kunnen wij internet voorzien op verschillende locaties en is dit c
Vraag
•
Abonnement
115
1
0
Probleem met de modem
"Beste, Ik ervaar aanhoudende problemen met mijn internetverbinding via de modem van Hey/Orange. De modem loopt constant vast (freezing), waardoor er geen internetverbinding meer is. Wanneer ik de modem reset, komt de verbinding terug, maar na een dag (of soms zelfs al na een paar uur) doet hetzelfd
Vraag
•
Internet
126
2
0
kan geen geld afhalen bij Bankb door hey
ik ben klant bij bankb en kan niet meer aan mijn eigen geld . Afhalingen gebeuren door het sturen van een smscode op sms en die moet je dan bevestigen bij de bank maar hey blokkeert het aankomen van die smssen waardoor het dus niet meer mogelijk is om mijn eigen geld af te halen. Heb al klacht inged
Vraag
•
Nieuwe structuur
115
1
0
sim kaart niet ontvangen
Bpost zou pakje met sim kaart in brievenbus hebben gestoken volgens track en trace, maar niets gevonden, ook niet bij buren
Vraag
•
Abonnement
95
1
0
Internet promo 29 euro
Kan ik als bestaande klant ook genieten van de huidige promo aan 29 euro per maand? Een telefoonmedewerker vertelde me dat ik dan eerst mijn huidige internetabonnement bij Heytelecom moest stopzetten om als nieuwe klant te worden beschouwd en dan een nieuw internetabo te nemen. Vreemd. Gecompliceerd
Vraag
•
Abonnement
194
1
0