Discussie
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Overstap herlaadkaart Orange naar Hey
Hey, Ik gebruik momenteel nog een gewone gsm (smartphone is gisteren besteld). Momenteel gebruik ik nog een herlaadkaart van Orange. Ik heb gemerkt dat als ik een simkaart wil aanvragen bij Hey, je Itsme daarvoor nodig hebt. Maar aangezien ik nog geen smartphone heb momenteel en er vroeger ook nooit
Vraag
•
Abonnement
138
3
0
Geaccepteerde oplossing
Nieuwe simkaart nog niet ontvangen
Beste, ik heb mij op 18/5 online klant gemaakt bij jullie. Ik heb hiervan op 19/5 een bevestigingsmail gehad waarin staat dat ik binnen de 2 dagen een nieuwe simkaart zou ontvangen. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Is hierbij iets fout gegaan? Extra info: ik heb gekozen om mijn huidig nu
Vraag
•
Producten
125
1
0
Geaccepteerde oplossing
Overstap van orange naar hey
Hoi mijn vraag is blijven mijn gsm werken op de huidige simkaarten als ik overstap
Vraag
•
Opties en diensten
134
2
0
Reprovision
Hello, I ported my number from Orange Belgium to Hey yesterday. Calls and SMS work, but I have no mobile data on my iPhone X. I already restarted and reset network settings. Can you please re-provision my mobile data?
Vraag
•
Activatie
63
2
0
Nummers overzetten van Proximus naar Hey
Bijna 3(!) weken geleden vroeg ik om 5 gsm-nummers over te zetten van Proximus naar hey! én vroeg ik internet aan. 1 gsm-nummer werd vrijwel meteen overgezet, maar op de andere 4 simkaarten wacht ik nog steeds. Voor het internet zijn ondertussen al 2 installateurs langsgekomen, maar ook dat geraakt
Vraag
•
Activatie
127
1
0
Telenet vervangen
kan ik Telenet televisie vervangen door hey internet en toch de 3 Nederlandse posten( npo 1-2 en 3) blijven kijken en in replay kijken. vraag 2 kan er een vpn aangesloten worden op de router?
Vraag
•
Nieuws
119
1
0