Discussie
Hey vs Digi
Hoi allen, gaat Hey counteren tegen Digi? heel benieuwd en zou goed uitkomen nog enkele familie leden die gaan overstappen indien er nog wat leuks gebeurd op de “markt”
Vraag
•
Producten
199
1
0
sim naar esim
Hallo, mijn zoon heeft een nieuwe gsm die enkel esim kan, en geen fysieke sim. Zijn oude gsm kan enkel fysieke sim en geen esim. Hoe kan ik zijn fysieke sim dan overzetten naar een esim? De instructies op de nieuwe gsm vragen naar een qr code... mvg
Vraag
•
Producten
241
2
0
Hotspot management in de app
Hallo, Kan het gebruik van een hotspot via de app gelimiteerd worden? Mijn zoon omzeilt de beperkingen op zijn Android GSM die ik via Family Link opleg door de hotspot aan te zetten. Dit kan echter (nog) niet via Family Link gecontroleerd worden, en als oplossing wordt verwezen naar de telecom provi
Vraag
•
Opties en diensten
82
1
0
Officiële oplossing
Telefoonnummers buiten abonnement
Waar kan ik een lijst vinden van alle telefoonnummers (bijv. 078) die niet inbegrepen zijn in het abonnement van € 5/maand?
Vraag
•
Betaling
117
3
0
Geaccepteerde oplossing
Promo 10 for life
Hallo, hebben jullie toevallig de korting van €10 for life op de planning staan voor de komende maanden? Wij zouden graag overschakelen van internet en gsmprovider
Vraag
•
Producten
136
3
0
Geaccepteerde oplossing
Waarom haalt BASE/Telenet in Limburg 200/20, maar Orange/hey! (Internet blijft 150/15?
Hallo allemaal, Ik woon in Limburg (Vlaanderen) en ik merk iets dat ik niet goed begrijp. BASE (Telenet-netwerk) biedt op mijn adres 200 Mbps download / 20 Mbps upload aan. Orange / hey! Internet geeft op mijn adres maximaal 150 Mbps download / 15 Mbps upload Aangezien Orange/hey! ook op het kabelne
Vraag
•
Internet
202
4