Discussie
Herroeping
Online een bestelling gedaan van 2 mobiele nummers op 02/03/2026. Doch door verandering wil ik deze bestelling herroepen en de overstap regelen op een later tijdstip dit jaar. De link naar het herroepingsformulier die op de bestelbevestiging staat leidt naar een onbestaande pagina. Zo te lezen is Wh
Vraag
•
Opties en diensten
136
1
0
Nieuwe klant (Internet + 6 mobiele nummers) – Graag aanpassing naar huidige promo’s binnen 14 dagen bedenktijd
Ik ben de afgelopen week volledig overgestapt naar jullie met mijn hele huishouden: internet én 6 mobiele nummers. Nu zie ik dat de promo’s sindsdien nog scherper zijn geworden: Mijn Mobiel M (€7) biedt nu 35 GB in plaats van 25 GB. De prijs voor mijn internet staat nu op €29 (of een extra korting)
Vraag
•
Producten
203
3
Promo tien euro korting levenslang
Sinds 9 feb internet van hey. Nu een promo levenslang van 10 euro. Heel zuur, moet ik nu echt van provider veranderen en dan terug komen. 10 euro per maand is wel veel geld, en dit voor een nieuwe klant. 🙃🙃
Vraag
•
Producten
290
2
0
Abonnement veranderen
Hey allemaal, ik heb momenteel een mobiel M abonnement die (perongeluk was verandert!!!) omdat ik eerst de mobiel S abonnement had. Op de site staat er ook overal dat je gewoon 30 dagen tussen moet houden om je abonnement terug te veranderen, alleen lukt dit mij maar niet via de app, noch de site. I
Vraag
•
Betaling
151
1
0
hey! telecom is goed bezig, maar laat trouwe klanten in de kou staan (35GB promo onzin)
Beste forumleden, Ik moet even mijn frustratie kwijt over de manier waarop hey! telecom momenteel omgaat met bestaande klanten. Ik ben al klant sinds dag 1. Over het algemeen ben ik tevreden over het netwerk en de prijs, maar hun huidige marketingstrategie is echt een klap in het gezicht van trouwe
Vraag
•
Abonnement
244
1
0
Geaccepteerde oplossing
Switchen van diensten binnen MyHey panel - promotie niet zichtbaar
Beste, Ik zou graag als bestaande klant willen ingaan op een van de huidige promoties en mijn huidig abonnement hiervoor omwisselen. Echter, in het my Hey gebruikerspanel zijn de verschillende abonnementen wel beschikbaar (i.e. M, L, XL,. ...) maar ze tonen de originele prijzen en gebruikerslimitiet
Vraag
•
Opties en diensten
141
1
0