Discussie
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Via live chat van 8-22u
Het is nu precies 19:17 en die knoppen op de website werken gewoon niet. Noch in brave, nog in ff. Iemand een idee?
Vraag
•
Opties en diensten
101
3
0
Officiële oplossing
Probleem met de activatie van mijn mobiele
Sinds afgelopen vrijdag om 10:00 uur 's morgens ben ik door Heytelecom toedoen volledig zonder mobiel netwerk gezet. Mijn simkaart geeft tot op de dag van vandaag 'Geen service' aan. Ondanks meerdere dringende berichten via verschillende kanalen heb ik in meer dan 72 uur nul reactie of ondersteuning
Vraag
•
Activatie
101
1
0
Geaccepteerde oplossing
Aansluiting
Onderwerp: Dringende klacht: Nog steeds geen netwerk na overstap – Onmiddellijke actie vereist [ Beste hey! klantendienst, Dit is een laatste herinnering. Ik wacht nu al ruim een dag op een reactie en mijn mobiele aansluiting werkt nog steeds niet. Mijn oude BASE-simkaart is gedeactiveerd, maar mijn
Vraag
•
Activatie
91
1
0
Officiële oplossing
Onterecht aangerekende kosten
Mijn huidig HEY abonnement omvat 80bg data, en onbeperkt bellen en sms’en. Momenteel staat de teller op 5gb data en 0gb in het buitenland. toch krijg ik nu melding dat er verbruik zou zijn buiten mijn abonnement. Hoe kan dat?!!! ik ben pas bij HEY en heb mijn eerste factuur al moeten aanklagen waarb
Vraag
•
Abonnement
66
1
0
Officiële oplossing
Sim kaart niet ontvangen
Nieuw nummer simkaart na een week nog niet ontvangen. Communicatie via chatbot of whatsapp geprobeerd geen reactie. Beter via herroepingsrecht het contract ontbinden? Facturatie liep al onmiddelijk vanaf aanvraag simkaart?
Vraag
•
Abonnement
67
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Speedboost optie
Hoi, Heel tevreden van alles maar we zien de concurrentie hogere snelheden voor vaste verbinding aanbieden. kan er eventueel voorstel voorgelegd worden voor een speedboost optie. Hier zal zeker heel veel interesse in zijn van wat ik hoor gezien de huidige markt. feedback is altijd welkom van de dien
Vraag
•
Producten
178
1