Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Via live chat van 8-22u

Het is nu precies 19:17 en die knoppen op de website werken gewoon niet. Noch in brave, nog in ff. Iemand een idee?

Vraag

• 

Opties en diensten

101

3

0

• Officiële oplossing

Probleem met de activatie van mijn mobiele

Sinds afgelopen vrijdag om 10:00 uur 's morgens ben ik door Heytelecom toedoen volledig zonder mobiel netwerk gezet. Mijn simkaart geeft tot op de dag van vandaag 'Geen service' aan. Ondanks meerdere dringende berichten via verschillende kanalen heb ik in meer dan 72 uur nul reactie of ondersteuning

Vraag

• 

Activatie

101

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Aansluiting

Onderwerp: Dringende klacht: Nog steeds geen netwerk na overstap – Onmiddellijke actie vereist [ Beste hey! klantendienst, Dit is een laatste herinnering. Ik wacht nu al ruim een dag op een reactie en mijn mobiele aansluiting werkt nog steeds niet. Mijn oude BASE-simkaart is gedeactiveerd, maar mijn

Vraag

• 

Activatie

91

1

0

• Officiële oplossing

Onterecht aangerekende kosten

Mijn huidig HEY abonnement omvat 80bg data, en onbeperkt bellen en sms’en. Momenteel staat de teller op 5gb data en 0gb in het buitenland. toch krijg ik nu melding dat er verbruik zou zijn buiten mijn abonnement. Hoe kan dat?!!! ik ben pas bij HEY en heb mijn eerste factuur al moeten aanklagen waarb

Vraag

• 

Abonnement

66

1

0

• Officiële oplossing

Sim kaart niet ontvangen

Nieuw nummer simkaart na een week nog niet ontvangen. Communicatie via chatbot of whatsapp geprobeerd geen reactie. Beter via herroepingsrecht het contract ontbinden? Facturatie liep al onmiddelijk vanaf aanvraag simkaart?

Vraag

• 

Abonnement

67

1

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Speedboost optie

Hoi, Heel tevreden van alles maar we zien de concurrentie hogere snelheden voor vaste verbinding aanbieden. kan er eventueel voorstel voorgelegd worden voor een speedboost optie. Hier zal zeker heel veel interesse in zijn van wat ik hoor gezien de huidige markt. feedback is altijd welkom van de dien

Vraag

• 

Producten

178

1

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K

• Backpacker