Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Phishing

Ik kreeg van hey een sms over 2 achterstallige facturen maar ik moest er nog 1 betalen. Ik vond dit verdacht,kan het fraude zijn

Vraag

• 

Nieuws

41

1

0

• Officiële oplossing

Facturen

Ik kreeg een sms om 2 achterstallige facturen te betalen. Komt dit van hey of is dat phishing

Vraag

• 

Producten

29

1

0

• Officiële oplossing

Suggestie: abonnement mobiel kunnen downgraden

Goedemiddag @Rizlaine , Kan volgende suggestie doorgegeven worden? Downgraden van mobiel abonnement mogelijk maken door bijvoorbeeld van M naar S te kunnen gaan. Nu kan je alleen maar een 'hoger' abonnement aangaan, bijvoorbeeld van M naar L.

Vraag

• 

Producten

66

2

• Officiële oplossing

ABO opzegging en toch blijven facturen ontvangen

Ondanks het ondertussen al 2x opzeggen van het hey-abonnement op basis van het klantennummer, met een bevestiging van het ontvangen van de opzegging, blijft hey-facturen sturen, betalingsherinneringen en bedreiging van extra kosten. Nog iemand met een gelijkaardige ervaring?

Vraag

• 

Opties en diensten

67

1

0

• HULP

Ik heb dringend hulp nodig en niemand die mij te woord staat. Ik heb een connectiviteit probleem die is verbroken. Geen wifi meer

Vraag

• 

Technische vraag

70

1

0

• Officiële oplossing

Krediet nog niet ontvangen

Ik heb nog een krediet tegoed van € 2,66. Dit bedrag heb ik nog steeds niet teruggekregen. Dit staat bij de betalingen: 01331760726 20/07/2026 -2.66 € KREDIET. Na 5 weken verwacht ik dit toch op mijn rekening te ontvangen. Kan aub het nodige gedaan worden zodat we effen staan. Dank u.

Vraag

• 

Producten

62

3

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K