Discussie
Officiële oplossing
Phishing
Ik kreeg van hey een sms over 2 achterstallige facturen maar ik moest er nog 1 betalen. Ik vond dit verdacht,kan het fraude zijn
Vraag
•
Nieuws
41
1
0
Officiële oplossing
Facturen
Ik kreeg een sms om 2 achterstallige facturen te betalen. Komt dit van hey of is dat phishing
Vraag
•
Producten
29
1
0
Officiële oplossing
Suggestie: abonnement mobiel kunnen downgraden
Goedemiddag @Rizlaine , Kan volgende suggestie doorgegeven worden? Downgraden van mobiel abonnement mogelijk maken door bijvoorbeeld van M naar S te kunnen gaan. Nu kan je alleen maar een 'hoger' abonnement aangaan, bijvoorbeeld van M naar L.
Vraag
•
Producten
66
2
Officiële oplossing
ABO opzegging en toch blijven facturen ontvangen
Ondanks het ondertussen al 2x opzeggen van het hey-abonnement op basis van het klantennummer, met een bevestiging van het ontvangen van de opzegging, blijft hey-facturen sturen, betalingsherinneringen en bedreiging van extra kosten. Nog iemand met een gelijkaardige ervaring?
Vraag
•
Opties en diensten
67
1
0
HULP
Ik heb dringend hulp nodig en niemand die mij te woord staat. Ik heb een connectiviteit probleem die is verbroken. Geen wifi meer
Vraag
•
Technische vraag
70
1
0
Officiële oplossing
Krediet nog niet ontvangen
Ik heb nog een krediet tegoed van € 2,66. Dit bedrag heb ik nog steeds niet teruggekregen. Dit staat bij de betalingen: 01331760726 20/07/2026 -2.66 € KREDIET. Na 5 weken verwacht ik dit toch op mijn rekening te ontvangen. Kan aub het nodige gedaan worden zodat we effen staan. Dank u.
Vraag
•
Producten
62
3
0