Discussie
Officiële oplossing
10 extra GB niet gekregen
De 10 extra GB mobiele data die beloofd werd zie ik niet staan op mijn overzicht op de app, enkel de 25 GB. Ik begrijp dat die extra 10 enkel in Belgie gebruikt kan worden, maar dan nog zou ze ergens zichtbaar moeten zijn toch? Hoe kan ik hiervoor iemand contacteren? Ik probeerde via de chat op Mess
Vraag
•
Abonnement
64
2
0
Kortingen
Zeg ik vroeg mij af wat ne mens moet doen om die nieuwe korting te krijgen? Moet ik mijn abbonement afsluiten en weer opnieuw opstarten of hoe werkt dade? Ale kwil nie mierenneuken eh ma €15 verschil per maand begint wel op te tellen. Moest er iemand dit al succesvol hebben gedaan letme know!
Vraag
•
Abonnement
83
2
0
Officiële oplossing
problemen na update
Sinds de update werken er een heel aantal dingen niet meer op mijn account. (via webbrowser, de app heb ik nooit gehad) aanmelden met its me aanmelden met e-mail adres (mailadres wordt niet meer herkent) helpdesk contacteren via Whatsapp helpdesk contacteren via chatIk kan momenteel dus niets meer d
Vraag
•
Opties en diensten
69
1
0
Geen hulp van klantendienst
Ik heb dus problemen met het overschakelen naar eSIM. Ik heb via de app alle stappen gevolgd om van SIM naar eSIM te gaan, maar ik krijg absoluut geen bereik. Maar omdat dit proces nu in gang is gezet heb ik nergens meer bereik. Ik had dit deze ochtend vroeg gedaan, maar nogsteeds geen verandering.
Vraag
•
Technische vraag
114
1
0
Officiële oplossing
Actiatie sim kaarten
hallo, ik heb vrijdag 3 hey!simkaarten van mijn gezinsleden geregistreerd. Er is tot nu toe slechts 1 abonnement overgezet. (we zaten bij telenet). Kan je zien of de andere 2 aanvragen correct doorgekomen zijn? BARR w
Vraag
•
Producten
48
2
0
Sim kan niet geactiveerd worden
Na een week eindelijk mijn simkaart ontvangen maar kan ze niet activeren. Ik krijg foutmelding. Al sinds gisteren via whatsapp berichten gestuurd maar nog steeds niet opgelost! Ik heb dan ook klacht ingediend bij telecomombudsdienst. Is er iemand bekwaam om dit in orde te brengen?
Vraag
•
Activatie
43
1
0