Discussie
Nog problemen dat de klantendienst niet bereikbaar is?
ik probeer al een week contact te krijgen omdat mijn dochter haar gsm nummer wil o ernemen op haar naam. Enkel bereikbaar via ai chatbot die alles in het honderd laat lopen. Foute informatie geeft en als je info vraagt om formeel klacht in te dienen dan sluit die het gesprek af. Ik krijg niemand te
Vraag
•
Opties en diensten
40
1
0
Onstabiel internet
Heeft er nog iemand last van heel slecht vast internet vanaf 18u 's avonds tot 22u? Heel slechte pings en amper upload als je een speedtest doet
Vraag
•
Internet
23
1
0
Aanpassen email adres onmogelijk ..... FIX IT
[9/21/26, 4:38:09 PM] You: Ik pas mijn email adres aan in de My hey portal maar deze wordt nooit aangepast. Ik zie steeds terug het oude email adres [9/21/26, 4:38:29 PM] Hey Telecom: Hey! Ik zie dat je je e-mailadres probeert aan te passen in My hey!, maar dat het steeds terug verandert naar het ou
Vraag
•
Opties en diensten
71
2
0
GSM abonnement overgezet naar een andere provider, maar niet mijn internet - geen account meer op myhey
Ik heb sinds vorige maand mijn gsm abonnement overgezet van Hey naar Proximus (provider via werk), maar aan mijn internet abonnement heb ik niets gedaan. Nu zie ik op MyHey dat ik geen producten heb lopen bij hen. Maar ik heb wel nog steeds internet thuis. Ik zou graag terug op Hey mijn producten ku
Vraag
•
Producten
87
2
0
Waarom zo slechte service
Verleden week installatie gedaan . Nu zijn we net in spanje, bericht technieker onderweg. Je kan niet bellen, geen chat m'en reageert niet , what's app ook niets . Begin me dit al te beklagen. En dan mensen 59eyro laten betalen omdat ze niet thuis zijn
Vraag
•
Producten
88
2
0
idkaart nummer format
Ik wilde een abonnement afsluiten op Hey Mobile maar het systeem accepteert het nummer niet van mijn ID kaart. Nochtans is het ITSME die deze gegevens correct heeft overgedragen op het online inschrijfformulier. Via Google kom ik erachter dat dit vaker gebeurt met personen die een ander format hebbe
Vraag
•
Abonnement
46
1
0