Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Nog problemen dat de klantendienst niet bereikbaar is?

ik probeer al een week contact te krijgen omdat mijn dochter haar gsm nummer wil o ernemen op haar naam. Enkel bereikbaar via ai chatbot die alles in het honderd laat lopen. Foute informatie geeft en als je info vraagt om formeel klacht in te dienen dan sluit die het gesprek af. Ik krijg niemand te

Vraag

• 

Opties en diensten

40

1

0

• Onstabiel internet

Heeft er nog iemand last van heel slecht vast internet vanaf 18u 's avonds tot 22u? Heel slechte pings en amper upload als je een speedtest doet

Vraag

• 

Internet 

23

1

0

• Aanpassen email adres onmogelijk ..... FIX IT

[9/21/26, 4:38:09 PM] You: Ik pas mijn email adres aan in de My hey portal maar deze wordt nooit aangepast. Ik zie steeds terug het oude email adres [9/21/26, 4:38:29 PM] Hey Telecom: Hey! Ik zie dat je je e-mailadres probeert aan te passen in My hey!, maar dat het steeds terug verandert naar het ou

Vraag

• 

Opties en diensten

71

2

0

• GSM abonnement overgezet naar een andere provider, maar niet mijn internet - geen account meer op myhey

Ik heb sinds vorige maand mijn gsm abonnement overgezet van Hey naar Proximus (provider via werk), maar aan mijn internet abonnement heb ik niets gedaan. Nu zie ik op MyHey dat ik geen producten heb lopen bij hen. Maar ik heb wel nog steeds internet thuis. Ik zou graag terug op Hey mijn producten ku

Vraag

• 

Producten

87

2

0

• Waarom zo slechte service

Verleden week installatie gedaan . Nu zijn we net in spanje, bericht technieker onderweg. Je kan niet bellen, geen chat m'en reageert niet , what's app ook niets . Begin me dit al te beklagen. En dan mensen 59eyro laten betalen omdat ze niet thuis zijn

Vraag

• 

Producten

88

2

0

• idkaart nummer format

Ik wilde een abonnement afsluiten op Hey Mobile maar het systeem accepteert het nummer niet van mijn ID kaart. Nochtans is het ITSME die deze gegevens correct heeft overgedragen op het online inschrijfformulier. Via Google kom ik erachter dat dit vaker gebeurt met personen die een ander format hebbe

Vraag

• 

Abonnement

46

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K