Discussie
Nieuwe klant
Er is blijkbaar wat fout gegaan met mijn bestelling 70560609. Ik heb gebeld en er werd een dossier geopend voor mijn Hey internet en overdracht van Orange nummer 0493 40 59 48. Is mijn bestelling nu in orde en werd mijn account aangemaakt ? Mijn nieuw adres voor de internet installatie is: Sint-Trui
Vraag
•
Opties en diensten
30
4
0
gooi die bot weg en doe IETS!
Ik probeer al 4 dagen iemand te spreken. Al 4 keer heb ik mijn naam en telefoonnummer gegeven, maar nooit reactie. Wel iedere keer een bot die begint over wifi signaal of iets anders onozel. Niets zo frustrerend als een bot die altijd compleet naast de kwestie zit en op geen enkele manier hulp geeft
Vraag
•
Klantenzone
31
1
0
Onderwerp: Dringende klacht: Niet-uitgevoerde Easy Switch / Dubbele facturatie Base (Klantnummer: 1,9829696
Beste klantenservice van Hey Telecom, Via deze weg wil ik een dringende klacht indienen over een fout die door uw vertegenwoordiger is gemaakt tijdens mijn overstap naar Hey Telecom, wat heeft geleid tot onterechte kosten. Op 29 juni ben ik overgestapt van Base naar Hey Telecom voor zowel mijn mobie
Vraag
•
Producten
36
2
0
Officiële oplossing
Dit nummer is niet toegelaten
Momenteel is het dag 6 na de overstap naar Hey van Orange en nog steeds is het Hey GSM nummer niet bereikbaar, het nummer is niet toegelaten. Support medewerkers zijn niet bereikbaar, chatbox houdt mij al een deek aan het lijntje, hoe kan ik support krijgen. Denk dat ik beter terug naar een andere o
Vraag
•
Abonnement
41
1
0
Officiële oplossing
Privé --> zakelijke
Hallo, Ik probeer al enige tijd contact te krijgen met een medewerker van de klantenservice. De bot zend mij informatie zogezegd door, maar dit duurt nu al dagen! Kunt u mij helpen? Ik heb een account bij jullie en door jullie laten aanmaken, maar dit is een privéaccount, terwijl het een zakelijk ac
Vraag
•
Factuur
35
3
Officiële oplossing
Geen toegang tot MyHey
Ik probeer al 2 weken toegang te krijgen tot de My Hey portal om mijn factuur te zien. Daar moet ik een account aanmaken aan de hand van mijn Easy Switch ID maar dat lukt nooit. Ik krijg steeds dezelfde melding dat het nummer niet correct is. Ik ben ook al ongeveer 10 dagen met jullie what's app aan
Vraag
•
Factuur
47
1
0