Discussie
5G modem/router voor hey sim?
Beste, Ik zie dat ik 5G krijg met de sim van hey, in zowel Belgie als Frankrijk. Maar: ik gebruik zo'n chip ook graag s in een modem, om zodoende internet te hebben op meer toestellen, en ook ... een antenne helpt de ontvangst merkelijk .. Ik zag al modems, nieuw ?? 600€ even geduld? En die Tad aam
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.4K
0
0
0
Product toevoegen werkt niet
Ik probeer al enkele weken drie gezinsleden toe te voegen aan mijn account, maar helaas lukt dit niet. Iedere keer dat ik een product wil toevoegen via mijn account, krijg ik een foutmelding bij het invoeren van het telefoonnummer. Daarom heb ik geprobeerd om een andere route te volgen: via de optie
Vraag
•
Nieuwe structuur
398
1
0
Geen bekabeld internet, geen wifi en 2de mobiel nummer omzetten gaat ook niet
Hey, ben net geswitched van Orange naar hey telecom. De mails ontvangen dat alles van op afstand ingesteld kan worden en blabla.. probleem nu is dat ik via mijn orange modem 0 internet signaal tot bij mijn toestellen (tv, computer krijg). Verder heb ik ook geen wifi meer voor mijn mobiele toestellen
Vraag
•
Internet
644
1
0
Geen wifi, geen bekabeld internet en 2de nummer kan ik niet overzetten
Hey, ben net geswitched van Orange naar hey telecom. De mails ontvangen dat alles van op afstand ingesteld kan worden en blabla.. probleem nu is dat ik via mijn orange modem 0 internet signaal tot bij mijn toestellen (tv, computer krijg). Verder heb ik ook geen wifi meer voor mijn mobiele toestellen
Vraag
•
Nieuwe structuur
466
2
0
Geaccepteerde oplossing
Roaming kosten €60 op nog geen minuut??
Ik probeer al meer dan een week de klantendienst per chat te bereiken. Uren en uren… maar geen respons. Mijn dochter ging onlangs op vakantie. Ze krijgt een bericht binnen dat ze in het buitenland surft ‘s nachts om 2u09, terwijl ze ligt te slapen. Ook om 2u09 krijgt ze plots bericht dat haar surfli
Vraag
•
Factuur
671
1
0
Verbruik in de app en myhey zone.
Sinds kort hebben mijn partner en ik een abbonement bij Hey telecom. Als we naar de app gaan of de myhey zone op de website kunnen wij ons verbruik van de mobiele data niet zien. Belminiten en sms kunnen we wel raadplegen, mobiele data blijft echter op 0 GB staan. Is hier een oplossing voor?
Vraag
•
Nieuwe structuur
469
1
0