Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Geen mogelijkheid tot contact

Jammer genoeg geen reactie op berichten in de chat ondanks het soms lange wachren en jammer genoeg ook geen andere mogelijkheden. Jammer want als je problemen hebt worden deze niet opgelost. Is er een andere mogelijkheid van contact? Op dit moment moet ik mijn simkaartnummer te weten komen, en op mi

Vraag

• 

Nieuwe structuur

808

2

0

0

• De overdraging van mijn nummer

Hallo, Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.4K

1

0

0

• Hey! Wil mijn factuur niet aanpassen, reageert nergens op en verwijdert mijn berichten hier.

Hallo, Ik ben op reis geweest naar een EU land en heb daar gewoon data verbruiken en sms'n gestuurd, zoals je normaal kan doen in België. Desondanks heeft mijn gsm de mast opgepikt van een niet EU-land. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. Op het moment dat ik dit voor had hebben ze mi

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.1K

3

0

• geen connectie met Hey! mogelijk

Sloot op 25/4/2023 een abonnement af: 20 GB+onbeperkt bellen en SMS'en aan 15€ - 5€ levenslange korting. In de berichten die ik krijg vermeldt men steeds kostprijs 15 € en eerste GB extra pas na 6 maanden, daar waar er gepubliceerd staat na 3 maanden. Graag klaarheid !! De chat-functie werkt NIET en

Vraag

• 

Nieuwe structuur

462

1

0

0

• GSM heeft andere mast opgepikt van een land zonder roaming, terwijl ik in een land met roaming zat.

Ik ben op reis geweest naar Corfu dat naast Albanië ligt. Een paar keer heeft mijn gsm het signaal opgepikt van Albanië ipv Corfu. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. Via de chat had ik meteen contact opgenomen op het moment zelf dat ik berichten had gekregen dat ik 60 euro buiten bun

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.3K

4

0

• Verkeerde factuur - chat functie helpt niet

Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets. Dit werkt gewoon niet. Weet iemand soms toevallig hoe ik deze

Vraag

• 

Nieuwe structuur

817

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten