Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Nummer blokkeren

Ik vraag dit voor mijn overgrootmoeder. Zij heeft geen smartphone maar een oude klaptelefoon waarop je geen nummers kan blokkeren in de instellingen. We zouden graag een nummer blokkeren, kan dit via haar provider of moeten we een nieuwe gsm kopen?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

164

0

0

0

• Bellen naar buitenlandse gsm

Hi Zit bellen naar een Spaans gsmnr inbegrepen in de bundel? Bij andere providers kun je instellen voor hoe veel euro je buiten de bundel maximaal kunt gebruiken. Kan ik dit hier ook zoja waar stel je dat in?

Vraag

• 

Abonnement

221

2

0

0

• Onjuist vermelding producten in app

Hallo, Bij producten in de app en website, staat er 2x vast internet. Vast internet heb ik niet. Hoe kan je dit aanpassen? Alvast merci

Vraag

• 

Nieuwe structuur

154

1

0

0

• Foute facturatie informatie. Geen info klantendienst

Beste, Fouten info Zoon ontvangt sms van Hey dat hij zijn datavolume heeft bereikt. Zijn gegevensgebruik geeft weer dat hij nog meer dan 4 GB beschikbaar heeft. Navraag bij Hey is levert geen meerwaarde op. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, vragen of hij in buitenland is geweest. Dit is ni

Vraag

• 

Nieuwe structuur

393

2

0

0

• Surfvolume volledig opgebruikt

Hallo, Ik heb een sms ontvangen waarin staat dat ik mijn surfvolume volledig heb opgebruikt en dat ik nu boven mijn abonnement maximaal €50 extra kan uitgeven aan extra surfvolume. Dat klopt niet, aangezien ik nog surfvolume over heb in mijn huidige abonnement. In mijn account zie ik nu dat er inder

Vraag

• 

Nieuwe structuur

368

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Bridge-modus activeren hey telecom modem

Hallo iedereen, Ik heb me al te pletter gezocht maar waar kan ik aan de instellingen van mijn hey-telecom modem en waar kan ik dus de bridge-modus activeren? Duizendmaal dank.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

562

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten