Discussie
Een van beide nummers afsluiten
Hallo, ik heb twee telefoonnummers, en ik zou er een van willen afsluiten. Hoe doe ik dit?
Vraag
•
Technische vraag
1.6K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Jullie systeem om in te loggen sucks
Het lukt mij niet om bij jullie website te registreren en vervolgens in te loggen met mijn pas aangemaakte inloggegevens. Weird? Ook lukt het me niet om met jullie te chatten via jullie link op jullie site. De link reageerd eenvoudig niet. Dit wekt mij argwaan en duid op bewust kwaad opzet. Waarom k
Vraag
•
Nieuwe structuur
1K
3
0
0
Onterechte aangerekende kosten
Hallo, Er zijn ons €49 extra roaming kosten aangerekend buiten ons bundel. Deze kosten horen op de bundel (gratis) aangerekend te worden. We zijn in het buitenland geweest in september, maar binnen de EU (Kroatië) gebleven. Kan iemand ons helpen met dit probleem aub? Mvg, Vincent
Vraag
•
Nieuwe structuur
241
9
Onterecht aangerekende kosten
Hallo, Kan iemand ons bereiken over de factuur van september? We hebben onterechte kosten voor roaming in buitenland. Echter zijn we in de EU (Kroatië) gebleven en is dit buiten ons bundel als meerkost gefactureerd. Bedankt voor uw reactie. Mvg, Vincent
Vraag
•
Nieuwe structuur
35
0
0
0
Contact is een GROOT probleem!
Ik ben een nieuwe gebruiker sinds augustus en mijn facturen zijn nu al 2x te vroeg aan gerekend. Al meerdere keren heb ik geprobeerd om contact op te nemen, maar telkens zegt de chat bot dat er zo dadelijk iemand zal opnemen, maar niets gebeurt. Ik laat mijn gsm-nummer achter en het probleem maar wo
Vraag
•
Nieuwe structuur
1K
1
0
0
Hey! vast internet ineens geannuleerd
Ik heb gisteren ingetekend op het nieuwe vaste internet aanbod. Alles was ok en ik had een bevestigde afspraak. Ineens krijg ik vandaag een email dat alles geannuleerd werd. Ik heb momenteel echter orange internet via de kabel, dus het moet technisch werken. Ik krijg geen gehoor op de chat.
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.7K
2
0
0